sobota 10. října 2015

Výlet pryč z NYC

Ahoj všem,

mám před sebou dlouhý víkend , protože v pondělí je Columbus Day, mimo to můj HD odletěl ve čtvrtek večer do Anglie na pár dní na zápas rugby. Jo, na kvalitní jídlo nemáme, ale na prodlouženej víkend v Londýně máme. Teda má. Ok.

Takže než odjel, přijela jeho maminka, která tu zůstala přes noc a v pátek, když jsem děti vyzvedla ze školky, si je odvezla k sobě domu. Jeho mamka je naprosto skvělá, moc si spolu rozumíme a bylo fajn, ji tu mít, prostě pokecat s někym jinym a slyšet jak si někdo váží toho, co tu dělám.
Došla řeč i na můj brzký návrat do ČR, přičemž se nám vlily slzy do očí. Ona je prostě skvělá, hrozně mě psychicky nakopla a zvedla náladu :)


Minulý týden jsem vyrazila na celý víkend pryč z NYC. Na New York City se hnal od Baham hurikán. Nikdo nevěděl, jestli amíci dělají klasicky z komára velblouda, nebo jestli bude nějaký peklo. Každopádně pršelo. A to dost.

Já se domluvila s českýma au pairkama, které jsou v Connecticutu, že vyrazíme pryč. Holky jsem nikdy neviděla, věděla jsem jen o jedný, že je z Děčína jako já a bere sebou kamarádku.

Výlet jsme koupily přes www.taketours.com pokud si dobře pamatuju.

Itinerář byl:

Den první : odjezd z Chinatownu v 8 ráno.
                    Adirondack Park, NY
                    Lake Placid Town, NY

Den druhý : Keeseville, NY
                     Burlington,VT
                     Pittsford, VT
                     návrat ( původní ) v 7 večer do Chinatownu

V každé zastávce jsme měli možnost koupit si nějaký výlet nebo si projít místo po svém.

Sraz měl být v 7.45 v Chinatownu a v 8 se mělo vyjíždět.
Já jela z Bay Ridge, holky z centra, našly jsme se v pohodě i našeho průvodce Jerryho, který nám oznámil, že se sejdeme v 8.20. Stát v tom ceďáku bylo fajn.. :D No, nakonec jsme zjistili, že je to spíš zájezd pro asiaty a z NYC jsme vyrazili až v 9.

Když jsme se uprdelili na místech, která nám Jerry přidělil, zjistily jsme, že sedadlo před náma je rozbitý a jedno z našich taky. Když se pár, co seděl před náma, ptal průvodce, jestli se to dá opravit, ten se ani nezastavil, a řekl, že se to spravit nedá. Díky za ochotu kámo.

Ještě jsme ani nevyjeli z Manhattanu a už nám hlásil, že za 30 minut máme přestávku. To jako vážně? Stihneme vůbec někam dojet tímhle tempem? Pak následovala další za hodinku a půl a poslední před cílem za další dvě hodiny.

Po pár zastávkách jsme dojeli do prvního cíle - Whiteface Mountain .
Nahoru jsme se dostali lanovkou. Krása, Konečně příroda. Vyměnit to za tu betonovou džungli na víkend byl skvělej nápad. Už jsme teda dost mrzly , takže jsme se tam párkrát otočily, udělaly pár fotek a jely zpátky dolů.




Odtud jsme odjížděli do olympijského městečka Lake Placid, kde se olympijské hry konaly dvakrát, ty zimní. Tady jsme měli hodinku rozchod, která nám stačila na to, abychom si prošly centrum s holkama. Městečko žije pravděpodobně jen z cestovního ruchu, co jsme si všimly.






Od jezera jsme zamířili k našemu hotelu, který byl v Plattsburgu.
Předtím jsme teda samozřejmě museli zastavit na večeři a kde jinde než v čínské restauraci.. :D
My jsme šly s holkama přes ulici do Dunkin Donuts na čaj a pak konečně na hotel.
Docela jsem měla strach, že to bude nějaká špína, breberky a tak, nakonec pokoj vypadal skoro jako ten, který jsem okupovala na Orientation. Ale jenom skoro ! :D

Druhý den po snídaní jsme zamířili do Keeseville, kde nás čekala tůra pískovcovým korytem Ausable Chasm.
Příroda krásná, čerstvý vzduch, les - připadala jsem si jako doma. Jupí.





Následoval Burlington ve Vermontu, na který jsme se tešily nejvíc. Nechtěly jsme si tam kupovat výlet, chtěly jsme si to tam projít po svém. Já už doma udělala průzkum po mapách co, kde a jak.
Nikdo nám ale neřekl, že Tam jenom přejedeme jezero Champlain na lodi a zastavíme v mekáči na jídlo. Jo, žádný rozchod nic, prostě jen zastávka v mekáči. Žerik se neobtěžoval nám říct, že tady zastávka nebude. Nepochopitelný.

No nic, směr Pittsford ve Vermontu, kde jsme měly možnost jít do maple museum, který jsme rády vynechaly. Přes ulici jsme zahlídly malé bistro a rozhodly se dát si tam čaj. Dostaly jsme vyhazov jen co jsme otevřely dveře, protože byla neděle a oni měly zavřeno. Prošly jsme si to teda aspoň okolo a udělaly pár fotek.








Žerik nám oznámil, že zpět v NYC budeme kolem 8 - půl 9. tak se taky stalo, akorát nás vyhodil v Queensu, což pro mě znamenala skoro dvouhodinová cesta metrem,jelikož jsem musela na Manhattan a tam přestoupit na jiný metro a v Brooklynu přestoupit zase na jiný. Hurááá.
V 10 jsem se dostala domu, lehla a padla.

Špatná organizace, Jerryho nezájem a roztěkanost a nepravdivý informace uvedený na stránkách agentury mi sice výlet úplně nezkazili, ale příště vím, na co se ptát a co si zjistit před dalším výletem.

Takový byl můj minulý víkend, tenhle hodlám relaxovat, odpočinout si a udělat něco pro sebe..
Taky to udělejte. :)

Zatím se všichni mějte fajn :)

Žádné komentáře:

Okomentovat